maanantai 27. huhtikuuta 2015



Relation between me and my father: before and nowadays

Heipä hei jälleen ja kaunista maanantaita! Vaikka tämänkin päivän postaus taitaa venyä seuraavan päivän puolelle, omistan tämän postauksen maanantaille. Olen päättänyt rohkaistua ja kuvailla hieman suhdetta isääni – ennen ja nyt.
                      Ollessani pieni isä hoiti minua usein, sillä äiti kävi paljon töissä. Isäkin kävi töissä vuoteen 2000, kunnes jäi työttömäksi. Koska olin sen verran pieni, en enää kunnolla muista, mitä tein isän kanssa (saattaa johtua myös siitä, että olen aina ollut ”äidin tyttö”). Yksi ihana asia, minkä muistan selvästi, oli että isä lauloi minulle ”Sininen Uni”. Osastolla ollessani isä kävi katsomassa minua päivittäin, vaikka hänellä oli itsellään vaikeaa. Tämä on asia, jota suuresti kunnioitan isässä.
                      Nykyään olemme isän kanssa valitettavan etäisiä. Lähentyminen isän kanssa taitaa olla ikuisuusprojekti, joka toivottavasti joskus kantaa hedelmää. Meillä on omat ongelmamme, joista – kuka ties – uskallan ehkä joku kerta mainita.. Joka tapauksessa: isä, rakastan sinua nyt, aina ja ikuisesti! Toivottavasti asia on myös toisinpäin?
                      Pahoitteluni, että tämä(kin) postaus jäi näin hemmetin lyhyeksi, mutta 1) kello on taas niin paljon ja 2) isästä puhuminen kirjallisesti on edelleen hieman vaikeaa.. Aika painaa pää tyynyyn, kauniita unia ja huomenna yritän kirjoittaa hyvissä ajoin illalla! ♥ P.S. Jälleen kerran ihanaa kappaletta pukkaa: https://www.youtube.com/watch?v=Pj7l_BMwiRo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti